نتایج کامل راو 2 مارس 2015
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

رولینز با جی جی سکرتی وارد سالن میشه و میگه استورات من منتظر تو ام و من هم خوب بلدم بازی کنم و می دونم که داری منو نگاه می کنی که رومن رینز میاد و ست رولینز بهش میگ تو از براک می بازی که رومنمیگه تو نتومنستی اون رو ببری ولی من این کار رو میکنم دو طرف فیس تو فیس میشن بهم می زنن که رومن رینز برنده میشه.

ست رولینز به ج جی میگه ک چرا حواستون به رینز نبود که رندی هم میاد و میگه که چرا گذاشتید رومن رینز به ست رولینز حمله کنه و اونها رو کتک می زنه بعدش به رولینز پیشنهاد مسابقه تک به تک با رومن رینز رو میده که رولینز میگ خودم قضیه رو حل میکنم.

مسابقه اول

دین امبروز در برابر بد نیوز برت
برنده:امبروز

-بعد از مسابقه امبرو به سراغ تایتل میره که در کنار رینگ گذاشته ولی اونجا نیست و شک میکنه که ارتروت اونرو برداشته ولی ارتروت با در آوردن کت خودش ثابت میکنه که پیش اون نیست.

 

-میز و میز داو باز هم باهم درگیرن که صحنه ای از اسمکدان پخش میشه جایی که میز برنامه های میزداو رو بهم زد البته این بار میز برنامه تبلیغاتی داره که میزداو چند جور پیشنهاد بش میده که موجب ناراحتی میز شده و میز به میزداو میگه ک ت ت قبل از اینک با من باشی هیچی نبودی و موجب ناراحتی سنداو میشه.

 

-بری وایت با یک تابوت وارد سالن میشه و مدعی این می شه که در رسلمنیا کار هایی خواهد کرد که باعث شوکه شدن همه می شه و سپس با صدای خنده وایت تابوت آتش میگیره.

 

مسابقه دوم
ناتالیا تایسون کید و سزارو در برابر اوسوز و ناومی
برنده:اوسوز و ناومی ا رول ناگهانی ناتالیا توسط دیوای تیم حریف

 

-سینا وارد میشه در حالی که روسف در رینگ هست. سینا به تحقیر و مسخره کردن روسف می پردازه و میگه من در رسلمنیا 31 با تو بازی نمیدم و می خوام در بتل رویال آندره د جاینت شرکت کنم بعد روسف میگه که تو چیکاره ای که تصمیم میگیری د کجا باشی که استفنی مکمن دختر مدیر کمپانی میگه سینا من نمی خوام تو در رسلمنیا 31 باشی تا بقیه بفهمن که کمپانی بدون تو و امثال تو هم می تونه بزرگ باشه و تصمیم میگیره که سینا در رسلمنیا نباشه در این حالت سینا سکوت میکنه.

 

مسابقه سوم
جان سینا در برابر کرتیس اکسل
برنده:سینا با اس تی اف

-بعد از مسابقه روسف میاد و به سینا میگه تلاش کن که من اجازه بدم باهام بازی بدی و بعد هم پرچم روسیه بالا میره که سینا فقط تماشا میکنه.

 

-تریپل اچ میاد و میگه که من در همه ابعاد سعی کردم استینگ رو اروم کنم اما او تصمیم گرفت که کریرش به پایان برسه. از بوکر تی خواست که بیاد تا درباه استینگ صحبت کنن.

بوکرتی از استینگ تعریف میکنه و همین باعث ناراحتی اچ میشه و بوکرتی رینگ رو ترک میکنه در همین حین تماتشاگران مانند اول شو فریاد سی ام پانک رو سر میدن.

اچ از بوکر تی می خواد که به رینگ برگرده و وقتی برمی گرده یکمی از شکست دادن استینگ در رسلمنیا حرف میزنه و بعدش هم میره.

 


ست رولینز به رینگ میاد و آماده میشه که برنامه استورارت رو اجرا کنه و از استوارت می خواد که به رینگ بیاد. استوارت میاد و شروع به مسخره کردن ست رولینز میکنه. میگه نه موهای درست و حسابی داری نه به کشتیگیر می مونی و نه کیف به دردت می خوره و میگه که از کراب استامب نمی ترسه و ازش نمی ترسه که رولینز میره بهش حمله کنه ولی رندی میاد و حواس ست رولینز پرت میشه که استوارت یک ضربه دردناک غیر قانونی به رولینز می زنه بعد هم از سالن خارج میشه.

 

مسابقه چهارم

لوک هارپر در برابر دنیل برایان
برنده:دنیل برایان

-بعد از مسابقه دنیل روی میز گزارش گرا داره جنبش یس(جنبش بله!) رو راه اندازی میکنه که برت میاد تایتلش رو از هارپر میگیره که امبروز در هنگام خروج از سالن باهاش درگیر میشه بعدش میرن به رینگ که زیگلر و هارپر هم بهشون اضاف میشند بعد زیگلر تایتل رو برمیداره و روی یک نردبان می ایسته و برای برایان رجز خونی میکنه.

 

 -رندی در بکستیج به رولینز میگه که قصد بدی نداشته آخه اگ رولینز استوارت رو میزده  اخراج میشده  و برای اثبات در کنار رینگ می ایسته تا از رولینز در مسابقش با رومن رینز محافظت کنه که جی جی سکرتی و بیگشو و کین میگن ما به تو نیاز نداریم.

-هیمن به رینگ میاد و میگه که لزنر حتما در رسلمنیا هست چون قهرمانه که برای میکروفون هیمن مشکلاتی وجود داره هیمن میگه که رینز در رسلمنیا شکست می خوره و بغدش هم میره

مسابقه پنجم
رومن رینز در برابر ست رولینز
رومن رینز ار دست دخالت ها آسی شده و برا همین یکی یه پانچ به بیگ شو و کین میزنه و میره سراغ رولینز که رندی دخالت میکنه و ست رولینر میبره.
برنده:ست رولینز با دخالت رندی اورتون

-بعد از مسابقه رندی و بیگشو توسط رومن رینز وحشی اسپیر میشند



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock